توسعه

پارس بانو با ایجاد مکان آنلاین رایگان، به فارسی زبانان هنرمند، صاحبان مهارت‌ها و کارآفرینان طالب پیشرفت، فرصتی می‌دهد تا ویترینی داشته باشند و گالری خدمات و محصولات خود را به بازدیدکنندگان سایت و شرکای پارس بانو نمایش دهند. در این کانون، شما این شانس را دارید که با افرادی مناسب از همتایان خود در بازار جهانی، شبکه‌های همکاری ایجاد کنید، استعدادها و محصولات خود را بصورت رسمی به جهان معرفی کنید و سطح بهینه رفاه را افزایش دهید. پارس بانو مکانی است که عمدتاً زنان باهوش در آن معاشرت می‌کنند.
ویترین‌های رایگان پارس بانو قابل دسترس برای عموم بانوان فارسی‌زبان طالب موفقیت در کسب و کار است. بانوان فارسی زبان درصورت تمایل با همیاری متخصصین کامپیوتر فرصت برابر دارند تا سایت شخصی خود را دایر کرده و محصولات خود را در سراسر جهان به نمایش بگذارند.
ما خوشحالیم که پارس بانو با آگاهی از ظرفیت‌های موجود جامعه فارسی زبان بریتانیا و قابلیت همکاران و شرکا در سطوح بین‌المللی، حامی توسعه اقتصادی و شکوفایی اجتماعی بانوان پارسی است.
واحد یادگیری پارس بانو علاوه بر برنامه‌های آموزشی آنلاین، از روایت‌های زنان موفق و دعوت برپایی کلاس‌های آنلاین از طریق مرکز وب سایت و بستر رسانه‌های اجتماعی به بانوان ایرانی کمک می‌کند تا ایده‌های تجاری خود را توسعه دهند.
برای زنان موفق فارسی زبان که می‌خواهند ایده کسب و کار یا هنر و محصولات خود را در سطح جدیدی به صورت آنلاین در بریتانیا به نمایش بگذارند.