کار و پیشه

ما بدنبال شغل مناسب برای امنیت اقتصادی هستیم

سود محصول یک جنبه از تجارت است، اصل آن، توسعه محصول است.

افرادی که نگران شرایط اقتصادی خود هستند، می‌توانند با کسب درآمد جدید به آرامش خود کمک کنند.

همه ما می‌دانیم که سلامتی نعمت بی‌بدیل و بدون جایگزین است. سرانه هزینه سلامتی در کشورهای پیشرفته با رشد ناخالص ملی آنان برابری می‌کند. نگرانی مالی یکی از رایج‌ترین عوامل استرس‌زای تاثیرگذار بر سلامت آدمی در زندگی مدرن است. بررسی‌ها نشان داده است که ۷۲٪ از افراد حداقل در برخی مواقع دارای استرس مالی هستند.

پارس بانو یک جامعه مجازی با پشتیبانی‌های اطلاعاتی و اقتصادی برای هنرمندان و متخصصین فارسی زبان علاقمند به کار ساکن انگلستان است تا استعدادهای اجتماعی و اقتصادی خود را برای مشارکت مدنی، انسجام اجتماعی و امنیت اقتصادی در محیطی سالم و برابر ارتقا دهند.

احساس تنها بودن، عدم دسترسی به منابع اطلاعاتی لازم، محدویتهای زبانی برای تولید کار و اشتغال نباید ما را ناامید کند. زندگی در هر جای دنیا فراز و نشیب خود را دارد و همه ما در مقطعی از زندگی به حمایت اطلاعاتی افرادی نیاز داریم تا درک مشترکی از شرایط ما داشته باشند و بدانند در چه شرایطی هستیم.

ما اینجا هستیم، تا بانوان فارسی زبان علاقمند، ترغیب به نوعی فکر کردن واقع گرایانه در مورد آینده شغلی خود و برخورداری از رفاه اقتصادی در انگلستان شوند. پارس بانو با همکاری بانوان کارآفرین، به علاقمندان رشد و شکوفایی اقتصادی یاری می‌رساند:

  • تا فهم درستی در ذهنیت تازه واردان از شغل و فعالیت اقتصادی در انگلستان ارایه شود .
  • به بانوان یاری میدهیم در صورت ایده اقتصادی، شغل مناسب و دلخواه خود را برنامه ریزی کنند.
  • با بانوی فارسی همراه می‌شویم تا باخلاقیت ذهنی، شغل دلخواه خود را براساس استعداد و توانایی‌های واقعگرایانه شناسایی و ابزارهای رسیدن به آن را توصیه و یاری می‌کنیم.  

پارس بانو پلت‌فرمی است برای ارتقاء دانش و ویترینی است برای نمایش هنر هنرمندان و مهارتهای بانوان فارسی زبان به همکاران و بازارهای داخلی و خارجی.

سرمایه مالی بیشتر به شما امنیت مالی و استقلال میدهد و فردای بهتری را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. نکات کاربردی در سرمایه‌گذاری بانوان را در سایت پارس بانو مطالعه کنید.

در قلب سازمان پارس بانو با توانمندسازی زنان در کسب و کار به آنها قدرت و استقلال داده می‌شود تا در جامعه تاثیرگذار باشند.