online shopping

چرا باید کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

5
(2)

۵ مزایای تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار اینترنتی

در گذشته لازمه برپایی کسب و کار داشتن مکانی چه بصورت ثابت و یا حتی سیار بوده و افراد ترجیح می‌دادند به یکی از این دو شیوه کسب درآمدکنند. امروزه شیوه اینترنتی یا آنلاین مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. از اینرو دو راه اصلی برای راه‌اندازی یک بیزینس وجود دارد: کسب ‌وکار سنتی و کسب‌وکارهای آنلاین که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با این وجود، اکثر مردم همچنان کسب‌وکارهای سنتی را ایجاد می‌کنند. بی تردید ایجاد کسب و کار تصمیم درستی است، زیرا در صورت تمایل، بعدها می‌توان آن را تبدیل به بیزینس آنلاین کرد. در این شیوه کارآفرین از دو کانال کسب و کار استفاده میکند و به مشتریان بیشتری نیز دسترسی پیدا می‌کند.

برای آن گروه از صاحبان مشاغل که هنوز در انتقال به کسب و کار آنلاین دچار تردید هستند این نوشتار اشاره جالب توجهی به مزایای اصلی خرید و فروش سنتی در در محیط آنلاین خواهد داشت که آنرا جذاب می‌کند.  

دستیابی به مشتریان در سراسر جهان

بسیاری از مشاغل سنتی دسترسی به یک بازار محدود مانند یک شهر، یک منطقه و یا یک کشور دارند. انتقال هنرها و محصولات به اینترنت بین‌المللی که صرفاً محدود به شبکه داخلی منطقه‌ای و کشوری نباشد، باعث جذب مشتریان سراسر دنیا می‌شود. در یک کلام، مشتری بیشتر به معنای افزایش درآمد خواهد بود.

در ابتدا و مقدم بر تبلیغات، راه‌اندازی وب‌سایتی در کانال اینترنتی موجب رونق بازار شما خواهد بود. برای بسیاری راه‌اندازی وب‌سایت کسب و کار در بدو و شروع کار متحمل هزینه مالی و زمانی بسیار خواهد بود، از اینرو بسیاری از وارد شدن به دنیای کسب و کار آنلاین اجتناب می‌کنند. پلت فرمی مانند پارس بانو در ( قلب اقتصادی و اجتماعی دنیا) و در یکی از بهترین مکان‌های تجارت بین‌المللی برای کسب‌وکار بانوان فارسی زبان، عملاً به این معنی است که گالری شما 24/7 باز است و بازدیدکنندگان می‌توانند در هر ساعتی از گالری شما بازدید کنند و شما بازخورد دریافت کنید. سرویس رایگان پارس بانو برای بانوان فارسی زبان از نظر قابلیت اعتماد هزینه و حمایت های اطلاعاتی ایده بسیار خوبی است.  

 دسترسی آسان‌تر به مشتریان

ایده‌های خلاقانه و ابتکارات هوشمندانه  بسیاری از بانوان ایرانی ( صاحبان مشاغل) در هنر و کسب و کار، و بی تردید قابل رقابت با همتایان حرفه‌ای خود در سطح بین‌المللی و جهان، طرفداران بسیاری خواهد داشت. از اینرو چه تبلیغی بهتر از بازگشایی گالری خود در سایتهای  معتبری مانند پارس بانو برای بازدیدکنندگان بین‌المللی.

«سایت پارس بانو از حمایت و پشتیبانی ایمنی سیستم قابل اعتماد مدیریت محتوا برخوردار است.»

 تبلیغ بهتر برای کسب و کار سنتی

انتقال یک شرکت و یا هرگونه کسب و کار به صورت آنلاین به معنای تعطیلی شرکت سنتی نیست، بلکه به سادگی منجر به افزایش بازدیدکنندگان در مقیاس وسیعتری از بازار بین‌المللیِ بسیار پر تقاضا می‌شود. شاید بهتراست بگوئیم که یک شرکت سنتی با نسخه آنلاین خود تکمیل می‌شود. پارس بانو یکی از بهترین نمونه‌ها برای تبلیغ و راه‌اندازی کسب و کار و دیده‌شدن در بازارهای خارج از کشور می‌باشد.

 کسب و کارهای آنلاین مستلزم هزینه‌های مدیریتی کمتر است

یکی از بزرگترین مزایای انتقال کسب و کار شما به صورت آنلاین کاهش هزینه‌های خاص است. این شامل هزینه‌های فضای ذخیره‌سازی می‌شود: از طریق یک تجارت آنلاین می‌توان به سادگی ترتیبی داد که محصولات مستقیماً از عرضه‌کننده به مشتری ارسال شوند. این ایده همچنین امکان تحویل سریعتر و کاغذ بازی کمتر را برای صاحب مشاغل آنلاین فراهم می‌کند. با این حال، داشتن کسب و کار آنلاین به معنای رعایت همان الزامات قانونی وضع شده برای کسب و کارهای سنتی را دارد. ثبت شرکت، نظارت های مالیاتی و امنیتی بمنظور جلوگیری از کلاهبرداری‌های آنلاین و سوءاستفاده از اطلاعات مشتریان در دستورالعمل‌های پارس بانو مانند سایر کمپانی‌های معتبر بین‌المللی لحاظ شده است.

بهبود ارتباط با پشتیبانی مشتری 

حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد از آنها در صورت داشتن تجارت سنتی بسیار سخت‌تر است. اما با راه اندازی کسب و کار آنلاین، قطعا این بخش از کسب و کار را بهبود می‌بخشد و در نتیجه اعتبار آن را افزایش می‌دهد. پارس بانو با درج مؤلفه پشتیبانی همچون دریافت بازخوردهای مثبت و رتبه‌بندی توسط مشتریان و بازدیدکنندگان از گالری شما،  مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

در جهان پس از کرونا، پلتفرمهای آنلاین آموزش کسب و کارهای دیجیتالی مانند پارس بانو یکی از موثرترین عوامل بقا، فروش و کسب درآمد برای اعضا هستند. پارس بانو در خدمت حمایت از کسب و کار و قدرتمندسازی بانوان فارسی زبان در عرصه‌های اقتصادی بین‌المللی است.

انعطاف‌پذیری

داشتن کسب و کار آنلاین یا انتقال یک شرکت سنتی به صورت آنلاین قطعاً مزایای متعددی دارد که در میان آنها انعطاف پذیری یکی از مهمترین آنهاست.

نتیجه‌

دنیای تکنولوژی همچنان با سرعت به پیش می‌رود و در تمام امور زندگی نقش‌آفرینی می‌کند.   و تنها عاملی که به بقای فروش و کسب درآمد کمک می‌کند دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای اینترنتی است؛ پس برای این‌که در تجارت و فروش زنده بمانیم و رشد کنیم، باید با این دنیای مجازی ارتباط برقرار کنیم.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.